ÎNTREBĂRI FRECVENTE pentru formatie nunta bucuresti-grand music events
Cum putem să rezervăm o dată pentru evenimentul nostru?
1. Completați formularul de contact sau ne contactați telefonic sau pe rețelele de socializare.
2. Vă contactam telefonic sau prin email și stabilim de comun acord o întâlnire pentru a discuta termenii și condițiile.
Se încheie un contract de prestări servicii pentru eveniment?
Da, pentru fiecare eveniment în parte. Întocmim un contract de prestări servicii în care sunt stipulate toate cauzele contractuale. Sunt incluse toate aspectele discutate cu dumneavoastra.
Se elibereză factură fiscală și/sau bon fiscal?
Da, se eliberază o factură fiscală în baza contractului de prestări servicii. Primiți factură atât pentru AVANS cât și pentru restul sumei contractuale.
Cum se realizează plata serviciilor?
Toate seviciile oferite de către Societatea Grand Music Events S.R.L. se plătesc exclusiv prin serviciul bancar.
Când se realizează plata serviciilor?
Conform contractului de prestări servicii plata AVANSULUI se efectuază în termen de 24h de la data semnării contractului. DIFERENȚA de plată se va realiza în termen de 24h de la terminarea evenimentului.
Când se consideră o dată rezervată?
Este rezervată în momentul în care a fost semnat contractul și a fost confirmată plata avansului. Acesta este în cuantum de 25% din valoarea contractuală. Confirmarea se face pe baza ordinului de plată.
Există alte costuri suplimentare în afară de ofertă?
Oferta acoperă toate costurile dacă evenimentul dumneavoastră are loc în București sau Județul Ilfov. Pentru deplasarea în afara localităților menționate percepem un cost suplimentar de transport. Acesta este de 5RON/km dus-întors și cazare pentru pachetele de muzică si 2RON/km dus-întors și cazare pentru pachetele foto-video.
Este necesar pe durata evenimentului să asigurăm meniu complet formației de muzică, staff-ului tehnic, fotografilor și cameramanilor?
Pentru formație de muzică, staff-ul tehnic, fotografi și cameramani este suficient meniul tehnic(aperitiv și un fel principal de mâncare). Pe durata evenimentului nu se consuma băuturi alcoolice.
Acoperiți toate genurile muzicale?
Abordăm mai multe genuri muzicale. Muzică populară, muzică veche de petrecere, muzică ușoară românească și internațională, cafe concert, programe muzicale de virtuozitate. Nu abordăm genul muzical „manele”. Suntem adaptabili și reușim să facem față provocărilor astfel încât evenimentul dumneavoastră să fie un real succes.
Ne putem alege anumite piese muzicale pe care să le interpreteze soliștii sau instrumentiștii formației?
Suntem flexibili în ceea ce privește preferințele muzicale și de aceea vă oferim posibilitatea să alegeți. Putem aborda anumite piese muzicale pe care doriți in mod excepțional. Totodată, dacă există anumite melodii pe care nu le doriți în cadrul programului artistic, acestea se pot exclude.
Putem alcătui împreună un play-list pentru programul DJ-ului?
De principiu, suntem deschiși colaborărilor fructuoase și ne plac provocările lansate de dumneavoastră. De aceea, la GRAND MUSIC EVENTS, aveți posibilitatea să alegeți piesele favorite.
Dispuneți de echipamente sceno-tehnice proprii?
Da, toate echipamentele sunt în proprietatea GRAND MUSIC EVENTS și toată logistica este gestionată intern.
Cu cât timp inainte este nevoie să veniți la locație?
Staff-ul tehnic ajunge la locație cu aproximativ 4-5 ore inainte de începereea evenimentului. După instalarea echipamentelor formația efectuează probele de sunet, care durează între 30-60 de minute.
Ce înseamnă un program?
Un program este perioada de timp în care interpretul/ă va performa în cadrul evenimentului pe o durată limitată de timp.
Cât durează un program?
Durata unui program este de aproximativ 45-50 minute. Asta nu însemnă că dacă, spre exemplu:
– lumea este prinsă la dans într-o horă și s-au epuizat cele 45 de minute interpretul/a se va opri din cântat.
Acesta își va continua programul până cand pe ringul de dans mai rămân câteva persoane.
Cât durează pauzele între programe?
Pauzele între programe sunt scurte. Asta nu înseamnă că atunci când este pauză veți auzi în sala evenimentului murmurul persoanelor de la mese. Pe aceste perioade scurte(aproximativ 15 minute) DJ-ul își va desfășura programul.
Cât se va cânta la evenimentul meu?
Odată cu începerea evenimentului și până la plecarea ultimilor invitați.
Puteți să anunțați voi momentele importante din cadrul evenimentului?
Da. DJ/MC-ul este cel care anunță toate momentele din cadrul evenimentului. Este necesar să fie informat din timp, pentru a asigura un discurs fluent.
Artiștii invitați de către noi pot utiliza echipamentele voastre?
Desigur, punem la dispoziție scena, sunetul și luminile tuturor artiștilor prezenți la eveniment. Însă nu și operatorii(inginer de sunet, inginer de lumini). Vă recomandăm să ne puneți în legatură cu artiștii invitați inainte cu cel puțin 7 zile de eveniment. Trebuie să discutam despre necesarul tehnic.
Cat timp durează editarea fotografiilor și editarea video?
Timpul în care se editează fotografiile și editarea foto-video este de aproximativ 3-4 săptămâni de la data la care a avut loc evenimentul dumneavoastra.